فرصت ها برای بازار محصولات بی اختیاری (ادرار) بزرگسالان فراوان است
مصرف کنندگان از خرید آنلاین، حق انتخاب در تولیدات برچسب خصوصی (private label) و نوآوری های مقتدر در این مقوله بهداشتی سود می برند.
بازار محصولات بی اختیاری بزرگسالان همچنان در حال رشد است. در سراسر جهان، جمعیت کشورهای توسعه یافته در حال پیر شدن هستند، در حالی که نرخ زاد و ولد همچنان در حال کاهش است و این روندها فرصت های قابل توجهی را برای تولیدکنندگان و برندهای محصولات بی اختیاری بزرگسالان باز کرده است.
بر اساس پیش بینی های سازمان ملل متحد، جمعیت جهانی در سال 2022، نسبت افراد 65 سال به بالا با سرعت بیشتری نسبت به افراد زیر 65 سال در حال افزایش است. بر اساس این گزارش، انتظار می رود درصد جمعیت جهانی 65 سال به بالا از 10 درصد در سال 2022 به 16 درصد در سال 2050 افزایش یابد. همچنین پیش بینی می شود که تا سال 2050، تعداد افراد 65 سال و بالاتر در سراسر جهان دو برابر تعداد کودکان زیر پنج سال و تقریباً برابر با تعداد کودکان زیر 12 سال باشد.
از آنجایی که جمعیت جهان با سرعت بی سابقه ای به پیر شدن ادامه می دهد، انتظار می رود شیوع بی اختیاری ادرار به طور قابل توجهی افزایش یابد. از آنجایی که نگرشهای اجتماعی به آرامی اما مطمئناً به سمت عادیسازی این وضعیت میرود، مسیر روشنی برای ادامه رشد در این مقوله وجود دارد.
گذشته از آمار جمعیتی، رشد در بازار محصولات بی اختیاری بزرگسالان توسط عواملی مانند چاقی و دیابت تسریع شده است. این شرایط برخی از چیزهایی هستند که رشد را به سطحی بالاتر از آنچه که فقط بر اساس جمعیت شناسی افرادی که عمر طولانی تری دارند، هدایت می کنند.
علاوه بر این، چند حوزه در دسته محصولات بی اختیاری وجود دارد که برندها فرصت هایی را برای افزایش نفوذ بازار می بینند.
علاوه بر رشدی که در محصولات طراحی شده برای بی اختیاری خفیف تا متوسط که عمدتاً برای زنان به بازار عرضه می شود، مشاهده می شود که محصولات بیشتری برای مردان طراحی و به بازار عرضه می شوند. تلاش هایی برای کاهش حساسیت ها (احساس شرم) در مورد بی اختیاری مردان وجود دارد زیرا این بخشی از جمعیت شناسی است که به نظر فضای زیادی برای نفوذ بیشتر در بازار وجود دارد. این موضوع هم بعنوان جمعیت شناسی و هم بعنوان نفوذ در بازار است که باعث رشد به روش های جالب و در طیف وسیعی از انواع محصولات می شود.
در همین حال، بر اساس گزارش Euromonitor International، محصولات بیاختیاری متوسط/سنگین برای دومین سال متوالی با برتری از محصولات بی اختیاری سبک در سال 2023، عملکرد برتر را در فضای بیاختیاری بزرگسالان در بخش خردهفروشی حفظ کردند.
فروش محصولات بی اختیاری بصورت آنلاین
یکی دیگر از عوامل حمایت کننده رشد در مقوله بی اختیاری، رشد تجارت الکترونیک (e-commerce) است که در طی محدودیت های کووید-19 تشدید شد و فرصت های جدیدی را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است تا وارد این فرآیند شده و رشد کنند.
از لحاظ تاریخی، یک شکافی بین بازار مصرفکننده و بازار سازمانی (بیمارستان ها، موسسات بهزیستی و …) در بیاختیاری بزرگسالان وجود داشته است و تغییر بزرگ در مراقبتهای طولانیمدت برای افراد مسنتر این بوده است که مراقبتهای بیشتر در داخل خانه انجام میشود.
با ادامه این روند، توزیع کنندگان این محصولات که روابط طولانی مدت خود را به عنوان توزیع کنندگان لوازم پزشکی با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی بزرگسالان دارند، مجبور هستند به طور مستقیم به مصرف کنندگان در خانه بازاریابی داشته باشند. زیرا حتی اگر افرادی که در خانه زندگی می کنند و مراقبت های خانگی را از آژانس های حرفه ای دریافت کنند، به طور فزاینده ای خودشان اقدام به خرید محصولات بی اختیاری می کنند.
در نتیجه، تعداد بیشتری از توزیعکنندگان بزرگ تجهیزات پزشکی در حال ایجاد تجارت الکترونیک مستقیم به مصرفکننده هستند. در محصولات دسته بی اختیاری بزرگسالان، برندهای بیشتری در مقایسه با سایر دسته های محصولات مصرف کننده وجود دارد. علاوه بر این، بسیاری از تامین کنندگان تجهیزات پزشکی سازمانی و سنتی در حال ایجاد عملیات تجارت الکترونیک قوی هستند.
علاوه بر این، آموزش بهتر مصرف کننده با افزایش تجارت الکترونیک همراه است. برندها نه تنها با ارائه محصولات در وبسایت برای خرید با تحویل آسان که برای محصولات بیاختیاری ادرار مهم است، ارزش ارائه میکنند بلکه در انتخاب محصول مناسب نیز کمک میدهند.
همیشه برای مردم واضح نیست که بهترین محصول برای تناسب و عملکرد در مواجهه با چنین طیف وسیعی از محصولات چیست. اینجاست که بسیاری از توزیع کنندگان در حوزه تجارت الکترونیک در ایجاد روابط مستقیم با مصرف کنندگان موفق هستند. آنها همچنین در فروش محصولات با برچسب خصوصی (Private Label) موفقیت دارند.
بر اساس گزارش Euromonitor، پس از رونق فروش آنلاین در دوران قرنطینه کووید-19 در ایالات متحده، خرید تجارت الکترونیک محصولات بی اختیاری بزرگسالان همچنان رشد دو رقمی را در سال 2023 حفظ کرده است.
یک برند در حوزه محصولات بی اختیاری آنلاین گزارش می دهد که تجارت الکترونیک، پیش بینی هر نوع کالایی را در محصولات مراقبت شخصی تغییر داده است و این موضوع در محصولات بی اختیاری نیز مشابه هست.
در بسیاری از موارد، فروشندگان تجارت الکترونیک نیز تجارب منحصر به فرد متناسب با مخاطبان خود را ارائه میدهند. برای مثال، آنها ممکن است راهنماییهای گستردهای را برای کسانی ارائه کنند که از یک عزیز مبتلا به بیاختیاری ادرار مراقبت میکنند. موضوعات مربوط به جامعه را از طریق رسانههای اجتماعی ترویج میدهند یا ابزارهایی را ارائه میدهند که بهترین محصول را برای نیازهای خاص آنها مطابقت میدهد. این رشد فراتر از یک تجربه خرید است. امروزه، تجارت الکترونیک در مورد ارائه شبکه کاملی از منابع و محصولات برای حمایت از یک فرد در تمام طول مدت استفاده از محصولات بی اختیاری است.
فروش آنلاین به دلیل سهولت سفارش و انتخاب گسترده تر محصول در مقایسه با کانال های فروش سنتی، رشد بهتری دارد. مصرف کنندگان می توانند محتاطانه محصولات را از خانه خود سفارش دهند، آنها را به موقع دریافت کنند و حتی در برنامه های ارسال خودکار ثبت نام کنند تا کمبود منابع نداشته باشند. این موضوع به ویژه برای مصرف کنندگانی که تحرک محدود دارند یا بابت حمایت از برنامههای سختگیرانه برای به اصطلاح نسل ساندویچی 1(sandwich generation) که برای هم برای والدین و هم کودکان میباشد، مفید است.
به گفته سخنگوی شرکت تولیدی محصولات بهداشتی Ontex، تجارت الکترونیک در حال افزایش بوده است و مصرف کنندگان این کانال را به عنوان بخشی از تجربه خود برای خرید محصولات بی اختیاری انتخاب می کنند. این سخنگو همچنین می افزاید هم در وبلاگهای فروش خودمان، هم در فروشگاههای الکترونیکی و هم در فروشگاههای الکترونیکی شرکای تجاری ما، اذعان می کنند که مصرفکنندگان خواستار احتیاط کامل در این حوزه هستند. مصرف کنندگان همچنین خواستار تجارب خرید یکپارچه از جمله تحویل سریع، امکان مرجوع کردن، انتخاب های متعدد، قیمت گذاری، تبلیغات هوشمند، پشتیبانی پس از فروش و غیره هستند و اطمینان از برآورده کردن این خواسته ها یک عامل حیاتی موفقیت است.
همچنین سخنگوی Ontex توضیح می دهد که خریداران محصولات بی اختیاری ادرار نه تنها انتظار دارند محصولات بلکه محتوای با کیفیت بالا نیز به آنها تحویل داده شود. این می تواند از طریق وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی، خبرنامه ها و غیره باشد. این سخنگو می افزاید امروز از طریق خبرنامه های خود در کشورهای اروپایی، ما به 25000 مشترک دسترسی داریم و مشارکت آنها بسیار بالا بوده است و ما بسیار مفتخریم که در بررسی های تأیید شده به امتیاز 4.8 از 5 رسیده ایم. ارتقا تجارت الکترونیک که همه ما در طول دوران قرنطینه شاهد بودیم، مطمئناً اکنون در حال تثبیت است، اما تجارت الکترونیک به عنوان یک کانال خرید مطمئناً حضور بیشتری پیدا کرده است.
به گفته مدیر ارشد بازرگانی شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی First Quality، یکی از بزرگترین عوامل شکلدهنده بازار، میزان پیر شدن افراد در گروهی از آنها می باشد که تمایل به استفاده از فناوری برای آسودگی و آموزش دارند. ضمنا تجارت الکترونیکی که متمرکز بر افراد مسن میباشد فرصتی است که از آن استفاده نمیشود، زیرا مصرف کنندگان بیشتری از فناوری به عنوان خدمات پشتیبانی استفاده میکنند. این یکی از دلایلی است که شرکت First Quality در خدمات پشتیبانی بالینی سرمایهگذاری میکند، خدماتی که دسترسی 24 ساعته و 7 روز هفته به تیم پرستاران دارای مجوز ما را برای مصرفکنندگان فراهم میکند که میتوانند به سؤالات مصرفکننده در مورد محصولات و مراقبتهای بیاختیاری پاسخ دهند.
این نسل افرادی هستند که هم باید از والدین سالخورده مراقبت کنند و در همان زمان فرزندانی را بزرگ می کنند که به اندازه کافی بزرگ نیستند.:1: sandwich generation
مصرف کنندگان آگاه به هزینه
در سالهای اخیر، تورم و افزایش هزینههای مواد اولیه که منجر به گرانتر شدن محصولات شد، مصرفکنندگان را به تست محصولات با برچسب خصوصی (Private Label) سوق داده است.
در سال 2022، به دلیل افزایش هزینهها در سراسر زنجیره تأمین و یک تورم زیاد که در ایالات متحده آمریکا دیده شد، فعالین حوزه بهداشت و فراتر از آن مجبور شدند قیمت محصولات خود را افزایش دهند. محصولات بی اختیاری بزرگسالان نیز از این فشارهای خارجی مستثنی نبود، به طوری که قیمت واحد خرده فروشی محصولات بی اختیاری بزرگسالان در شرایط ارزش فعلی در سال 2022 نزدیک به 9 درصد افزایش یافت.
بر اساس گزارش یورومانیتور(Euromonitor)، چالش های هزینه تا سال 2023 ادامه یافت و افزایش قیمت ها در سال 2023 برای مصرف کننده ملموس شد. اگرچه تورم، اختلالات زنجیره تأمین و افزایش قیمتهای ناشی از آن در ایالات متحده در مقایسه با سال قبل تا حد زیادی آرام شده است، اما رفتار مصرفکننده بعنوان یک واقعیت تحت عنوان آگاه به هزینه باقی مانده است.
بر اساس نظرسنجی در Euromonitor (گزارشات صدای مصرف کننده که از ژانویه تا فوریه 2023 انجام شد)، ارزش برای پول به عنوان بهترین ویژگی محصول مورد نظر برای مصرف کنندگان محصولات بی اختیاری در ایالات متحده رتبه بندی شد، یعنی 32.8٪ از پاسخ دهندگان در ایالات متحده، ارزش برای پول را به عنوان ویژگی مورد نظر انتخاب کردند.
شرکت First Quality همچنان شاهد رشد قوی در بازار محصولات بی اختیاری برچسب خصوصی است. با افزایش هزینه های زندگی و تورم، بسیاری از مردم در حال بررسی گزینه های برچسب خصوصی هستند و این شامل سالمندانی می شود که ممکن است درآمد ثابتی داشته باشند. برای خرید محصولات بی اختیاری برای خود و هم برای یکی از عزیزانمان، بسیاری از مصرف کنندگان امروز به موضوع قیمت آگاه هستند. آنها محصولی مقرون به صرفه می خواهند که کیفیت را به خطر نیندازد.
بر اساس روندهای آمار جمعیتی، شرکت First Quality انتظار دارد که گروه محصولات بی اختیاری به رشد نرمال ادامه دهد. سن، یک عامل خطر شناخته شده برای بی اختیاری است و جمعیت افراد بالای 65 سال نیز همچنان در حال رشد می باشد. علاوه بر این، مصرفکنندگان جوانتری را میبینیم که به دنبال محصولات محافظت از مثانه (مشکل ضعف مثانه) هستند، خواه تغییراتی را به دلیل بارداری، قبل از یائسگی یا عوامل دیگر تجربه کنند. این فرصتی برای خرده فروشان است تا روی برندهای بی اختیاری خود سرمایه گذاری کنند و رویکردی جامع برای ایجاد وفاداری مصرف کننده در هر سن و مرحله ای اتخاذ کنند.
به گفته معاون فروش و بازاریابی شرکت Drylock technologies (تولید کننده انواع محصولات بهداشتی کودکان، سالمندان و بانوان) در چند سال گذشته، بازار برچسب خصوصی دو و نیم برابر بیشتر از میانگین رده در همه محصولات رشد کرده است. همراه با این رشد، بازار برچسب خصوصی از نظر موقعیتیابی، سطوح نوآوری، اهداف پایداری و کیفیت کلی محصول بسیار تکامل یافته است. آنها پاسخ مناسبی به مصرف کنندگانی داده اند که به دنبال ارزش پولی برای محصولات مورد نیاز روزمره خود هستند.
ضمنا دامنه محصولات در بازار برچسب خصوصی نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. محصولات بطور گستردهتری توسعه مییابند و مزایای بیشتری ارائه میدهند. برخی از نمونههای این محصولات عبارتند از لباسهای زیر بانوان، محصولات بی اختیاری مردانه، پدهای کنترل مثانه و پدهای شکلدار. به همین دلیل، محصولات برچسب خصوصی با نرخی تقریباً سه برابر بیشتر از معادلهای برند ملی در حال رشد هستند.
شرکت Drylock technologies در سال 2023 که هم برندهای خردهفروشی و هم برندهای خود را تولید میکرد، یک فناوری جدید ثبت شده در محصول پوشینه بی اختیاری بزرگسالان به نام anti-leak channel core technology را در آمریکای شمالی معرفی کرد. این فناوری نوآورانه نه تنها کارایی، ایمنی و راحتی محصول را افزایش می دهد، بلکه ابتکارات توسعه پایدار را نیز تقویت می کند.
این فناوری نوآورانه به گونه ای طراحی شده است که مایع را به طور مساوی در سراسر هسته جاذب محصول توزیع می کند و مصرف کننده را خشک نگه دارد و در عین حال او را قادر به ادامه یک سبک زندگی بسیار فعال و اجتماعی می کند. این به منظور افزایش حفاظت طراحی شده و در حالی است که راحت ترین راه حل را در دسترس مصرف کنندگان امروزی ارائه می دهد.
در همین حال شرکت Ontex همچنان شاهد رشد تقاضا برای محصولات مراقبت از بزرگسالان در سال 2023 بود، هم برای محصولات با برند شرکت و هم برای برچسب خصوصی. حجم فروش شرکت Ontex در اروپا رشد قابل توجهی در کانال مراقبت های بهداشتی داشته است. سخنگوی شرکت Ontex میگوید که مصرفکنندگان به سمت جایگزینهای با ارزش پولی روی میآورند و نیز جمعیت در حال پیر شدن است.
در سال گذشته شرکت Ontex محصول نوآورانه خود را معرفی کرد و این محصول، کارآیی را در محصولات بیاختیاری و پوشینه های بزرگسالان به لطف فناوری X-CORE خود بهبود بخشید. طراحی این محصول به طور مستقیم به سه نیاز اصلی مصرفکننده در این رده پاسخ میدهد، یعنی حفاظت، راحتی و اختیار در دفع. فناوری X-CORE Ontex نیازهای مصرف کنندگان را برای سهولت استفاده، اختیار در دفع و محافظت در برابر نشت برآورده می کند. برای بی اختیاری های شدیدتر، Ontex به اقدامات بیشتر بر روی محافظت از پوست در محصولات پوشینه بی اختیاری خود ادامه می دهد که توسط متخصصان پوست ارزیابی شده است و سال گذشته این شرکت مجدداً طیف گسترده ای از محصولات بهداشتی، محافظتی و مراقبت از پوست را معرفی کرد.
رونق نوآوری
محصولات و فناوری های جدید همچنان در دسته محصولات بی اختیاری بزرگسالان عرضه می شوند و هیچ نشانه ای از توقف آن وجود ندارد. در واقع، نیاز مبرمی به نوآوری در مراقبت از بی اختیاری وجود دارد.
از آنجایی که متولدین سالهای 1946 تا 1964 (معروف به گروه Baby boomers) به اوج سالهای بیاختیاری ادرار نزدیک می شوند و همزمان با کمبود شدید نیروی کار در مراقبتهای بهداشتی، نیاز مبرمی به راهحلهای بیمار محور وجود دارد که روشی آبرومندانه برای مدیریت بیاختیاری ادرار ارائه میکند. تعویض پوشینه بی اختیاری افراد هر دو تا سه ساعت برای خشک نگه داشتن پوست همیشه یک استراتژی معیوب بوده است، به خصوص در شب. تمرکز بعضی از شرکتهای نو آورانه بر راهحلهای مبتنی بر ارزش می باشد که تعویض پوشینه ها را به بیش از سه بار در روز کاهش میدهد البته بدون به خطر انداختن خشکی پوست، بهویژه در سالمندان.
پیری جمعیت، پس از تغییرات آب و هوا بیشترین تأثیر را بر جامعه در سال های آینده خواهد داشت. اکنون طبیعی است زنانی را ببینیم که به طور مستقل زندگی می کنند. زندگی فعال، اجتماعی، شیک و احتمالا تا 90 سالگی. با توجه به اینکه 75 درصد از زنان بالای 65 سال مشکل در مثانه (نشت مثانه) را تجربه می کنند، زنان بیشتری به محصولاتی برای حمایت در مراقبت از بی اختیاری خود نیاز دارند.
در سال 2023، شرکت Essity تولیدکننده محصولات بهداشتی، پدهای مراقبتی خاص با برند Tena را عرضه کرد، اولین پدهای مخصوص ضعف مثانه که با فرمول خاص SkinComfort غنی شده است.
هفتاد و هفت درصد از زنان مبتلا به ضعف مثانه ادعا می کنند که هنگام استفاده از محصولات محافظ بی اختیاری، سوزش و ناراحتی پوست را تجربه می کنند. به همین دلیل است که برند Tena با فرمول SkinComfort خود که این محصول ترکیبی از مواد نرم، سازگار با پوست و نیز لایه بیرونی 100% از جنس قابل تنفس برای کمک به محافظت از سلامت پوست میپردازد.
پدهای مراقبتی Tena Sensitive محافظت سه گانه در برابر نشتی، بو و رطوبت را ارائه می دهند و از نظر پوست مورد تایید اتحادیه سلامت پوست هستند. پدهای مراقبت Sensitive Tena با دیواره های جانبی بالشتکی، هسته جاذب Duolock و یک تناسب راحت و مطمئن، محافظت نهایی را برای زنان مبتلا به بی اختیاری ارائه میدهند.
مدیر ارشد بازاریابی و فروش Tena، می گوید: «بی اختیاری ادرار یا نشت مثانه (bladder leakage) به طور گسترده در ایالات متحده شایع است، به طوری که از هر سه زن در آمریکای شمالی، یک زن از سوزش پوست به دلیل بی اختیاری رنج می برد. به همین دلیل است که Tena متعهد به ارائه راه حل هایی است که به محافظت از پوست کمک می کند. پدهای مراقبتی با فرمول جدید SkinComfort یک لایه دوستدار پوست را در ترکیب با مواد نرم و 100٪ قابل تنفس ارائه می دهد که اثر آن بر روی پوست ملایم است و همچنین به محافظت در برابر نشت، بو و رطوبت کمک می کند. بنابراین هیچ چیز مانع شما از انجام کاری که دوست دارید نیست.
مدیر بازاریابی بهداشت و پزشکی شرکت Essity در حوزه آمریکای شمالی، میافزاید: «زنان در تمام مراحل زندگی بر مراقبت از پوست صورت و بدن تمرکز میکنند، پس چرا به دنبال محصولاتی نباشند که از پوست آنها مراقبت میکند؟ مراقبت از پوست با استفاده از محصولاتی شروع می شود که 100٪ تنفس پذیر هستند و از نظر تست های مربوط به پوست تایید شده اند. اکنون با پدهای مراقبتی Sensitive Tena، یک ابزار مناسب برای پوست برای بی اختیاری وجود دارد.
مزایا برای مصرف کننده در فن آوری جدید شامل جریان هوای بهتر در سرتاسر محصول بی اختیاری برای راحتی است. محیط مناسب برای پوست سالم که هسته جاذب محصول، pH را خنثی کرده و بو را محصور می کند و همچنین امکان خواب راحت و فعالیت های روزانه را فراهم می کند.
مبحث پایداری
برخلاف مواد اولیه با پایه گیاهی و روندهای پایداری که در محصولات مراقبت از نوزادان و زنان شروع به کار کرد، تمرکز روی این روندها در محصولات بیاختیاری بزرگسالان با سرعت کمتری در حال رشد است. برای مصرف کنندگان محصولات بی اختیاری از نوع سنگین (heavy incontinence products)، عامل کلیدی کارآیی محصول است.
پایداری یک مقوله مربوط به نسل است. سالمندان آن را درک می کنند، اما آنها به دنبال آن به عنوان یک اولویت بالا نیستند. همچنین، جذابیت برای مواد اولیه طبیعی و اعتقاد به اینکه آنها واقعاً برای پوست تفاوت ایجاد می کنند، اگر با موادی مانند پنبه آشنا باشند، ممکن است علاقه آنها را جلب کند. مصرفکنندگان جوانتر واقعاً گزینههای طبیعی را مطالعه میکنند و در مورد اینکه چه چیزی برای آنها خوب است و چه چیزی برای کره زمین مفید است، نظر میدهند. افراد مسن بیشتر تحت تاثیر این هستند که چه محصولی برایشان سادهترین چیزی است که میتوانند استفاده کنند یا برای یک پرستار که پد بیمارشان را در رختخواب تعویض کند.
یکی از برندهای فعال در تولید محصولات بی اختیاری بزرگسالان، Grace می باشد که بسیاری ازمشتقات پلاستیک ها، نفت و سایر مواد شیمیایی مورد استفاده در محصولات بی اختیاری معمولی را با مواد گیاهی قدرتمند جایگزین می کند. این برند همچنین متعهد است که محصولاتش عاری از مواد شیمیایی مضر است، از جمله هزاران ماده تشکیل دهنده ای که استفاده از آنها در کالاهای بسته بندی مصرفی در اتحادیه اروپا ممنوع است، اما هنوز معمولاً در بسیاری از محصولات در ایالات متحده یافت می شود.
مصرف کنندگان برند Drylock نیز نسبت به محیط زیست آگاه تر هستند. Drylock جدا از اینکه یک شرکت کربن خنثی است، روی تولید محصولاتی نیز کار می کند که نازک تر و ایمن تر هستند و از مواد کمتری استفاده می کنند و در عین حال عملکرد محصول را حفظ می کنند. این میزان کاهش مواد، زباله و فضای حمل و نقل مورد نیاز، نتیجه دیگری از تمرکز مداوم در Drylock بر مقوله پایداری است.
Drylock همچنین معتقد است که کارایی و پایداری نباید یک مبادله باشد. Drylock با ادغام پایداری و نوآوری، محصولات بهداشتی را ایجاد می کند که انتظارات مصرف کنندگان را برآورده می کند و در عین حال از محیط زیست محافظت می کند. برای شرکت Drylock Technologies، پایداری یک کلمه کلیدی نیست، بلکه فراخوانی برای اقدام است. برند Drylock می گوید که ما به تلاش برای تعالی ادامه می دهیم و معتقدیم که آینده سبز است.
تولید در Drylock صد در صد با انرژی سبز کار می کند و یک شرکت بدون گاز CO2 که دائماً در تلاش است تا ضایعات را به حداقل برساند و مواد تجدید پذیر و قابل بازیافت را هم در محصول و هم در بسته بندی ترویج کند. حتی این شرکت در حال تحقیق در مورد محصولات قابل کمپوست است.
از دیدگاه شرکت Ontex، محصولی که بی مورد استفاده نمی شود پایدارتر است. به همین دلیل است که محصول خاص خود با برند Orizon را توسعه داده است، یک راه حل هوشمند در حوزه بی اختیاری برای موسسات مراقبتی در اروپا که به پرستاران در صورت نیاز به تعویض پد، هشدار می دهد و به افراد اجازه می دهد اگر پد آنها نیاز به تعویض نداشته باشد در طول شب بخوابند. این باعث صرفه جویی در محصول، مواد اولیه و همچنین لباسشویی می شود که منجر به بهبود عملکرد پایداری می شود.
هنگامی که پد هوشمند بی اختیاری به حد اشباع نزدیک می شود، Orizon به طور خودکار به پرستاران در خانه های مراقبت و بیمارستان ها از طریق یک برنامه هشدار می دهد.
یک مطالعه میدانی در سال 2021 با برند Orizon در یک خانه مراقبت از سالمندان در بلژیک با کاهش 42 درصدی نشت در طول روز و بیش از 50 درصد در شب، تأثیر مثبتی بر راحتی سالمندان و کارکنان داشت. همچنین 75٪ کمتر تعویض ملحفه مربوط به نشت ادرار گزارش شد.
شرکت Ontex میگوید زمان کمتری که برای مدیریت کنترل ادرار صرف میشود، منزلت سالمندان را افزایش میدهد و زمانی را که پرستاران میتوانند برای تماس اجتماعی با بیماران و سایر وظایف مراقبت ضروری صرف کنند، افزایش می دهد.
گردآورنده:
رسول بابائی؛ مدیریت کارخانه شرکت کیمیا سلولز ایرانیان
03.01.2024